måndag 20 oktober 2008

Utmaning från Trollmormor


















I helgen har det varit kalas i dagarna 3, jag har haft födelsedag. Mycket mat, så det blev mycket disk. En tur med syster till Emaus, det lokala loppiset hade vi också tid med. Några små fynd gjorde jag, bl a en blå kanna och 2 små ljusstakar från Bo Fajans och lite garn förståss



Jag har fått en utmaning av http://trollmormor.blogspot.com/


Svara på alla frågor.


Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din.


Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Så till mina svar:


1. Vilken mat äter du ofta? - Helst vegetariskt


2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?- Det beror på vem jag är hos, och vilken typ av tillställning det är.


3. Var sitter du helst när du bloggar? - Vid arbetsbordet


4. Köper du ofta Triss? - Sällan.


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? - Spanien.


6. Vilken Tv-kanal tittar du på - mest? - Har ingen TV



Så var det med det, jag utmanar den som läser min blogg och inte fått något erbjudande av någon annan.

Har börjat på kurs i tvåändsstickning, jag skall sticka ett par vantar med mönster i z-tvinnat rött Kampesgarn, och i morgon är det Sticka & brinn igen, mycket prat och stickning.














































































1 kommentar:

Zooni sa...

Jag tycker nästan att det är fusk att du inte har sagt att du fyller år *morrar och visar tänderna*. Bara för det så fixar jag fika till söndag!! :)

Kram på födelsedagen i efterskott!!

//Zooni